Returpolicy

Retur & Återbetalning 

Vi vill att du ska älska ditt köp från Hamilton Stockholm. Om något inte känns helt rätt har du 30 dagar från det att du fått din beställning att begära en retur.



Villkor för retur

För att en retur ska godkännas måste följande uppfyllas:

  • Varorna ska vara i originalskick, oanvända, med alla lappar kvar och i originalförpackning.

För att starta en retur fyller du i vårt returformulär. När din begäran har blivit godkänd får du instruktioner om var och hur du skickar tillbaka varan.




Returfrakt


Returer är inte gratis. Alla returfraktkostnader, inklusive internationella returer, betalas av kunden.

Om du är osäker på något innan du returnerar din vara, kontakta oss gärna. Vi finns här för att hjälpa dig.



Skadade eller felaktiga varor

Om din vara anländer skadad, defekt eller om du fått fel produkt:
Kontakta oss så snart som möjligt. Vi ser över ärendet och gör vårt bästa för att lösa det snabbt och smidigt.



Varor som inte kan returneras

Följande varor kan inte returneras:

  • Personliga eller specialbeställda produkter

  • Skönhets- eller hygienartiklar

  • Underkläder

  • Använda varor

Om du är osäker på om din vara kan returneras, kontakta oss gärna.



Byten

Behöver du en annan storlek eller färg?
Kontakta oss direkt så hjälper vi dig att ordna ett byte.



Återbetalningar

När vi har mottagit och granskat din retur meddelar vi dig om den har blivit godkänd.

Om returen godkänns sker återbetalning till din ursprungliga betalningsmetod inom 10 arbetsdagar.

Observera att din bank eller kortutgivare kan ta längre tid på sig att hantera återbetalningen.

Om det har gått mer än 15 arbetsdagar sedan din retur godkändes och du fortfarande inte fått återbetalningen, kontakta oss så undersöker vi ärendet.